Desatero

1. Potvrzení termínu
Pacient vždy svůj termín potvrdí, jinak nelze z naší strany termín garantovat. Při vstupu nahlásí svůj příchod na recepci.

2. Vstup na vyzvání
Pacient do ordinace vstupuje pouze na vyzvání personálu a doprovod vstupuje pouze se souhlasem lékaře.

3. Ohleduplnost ke zdraví
Pacient i jeho doprovod přichází bez nemocí a infekcí, aby nenakazil personál ani ostatní pacienty. Přeobjednání je možné telefonicky.

4. Doba objednání
Pacient je srozuměn s tím, že termín, na který je objednán, může být kvůli akutnosti nebo složitosti předešlého ošetření opožděn. V takovém případě recepce pacienta informuje a v případě potřeby přeobjedná.

5. Čistota je základ
Pacient vždy přichází v čistém oděvu a s řádně vyčištěnou dutinou ústní, jinak budou řešeny pouze akutní stavy ohrožující zdraví.

6. Spolupráce na zdraví
Pacient se snaží neřešit jen a pouze akutní stavy, ale spolupracuje s námi na dentální hygieně a společně akceptovatelném léčebném plánu svých zubů.

7. Otevřená komunikace
Pacient má možnost vždy svému lékaři vyjádřit, z jakého důvodu přichází.

8. Vyplněné dokumenty
Pacient musí mít před ošetřením vyplněný anamnestický dotazník, formulář s GDPR souhlasem a další dotazníky, které případně souvisí s povahou a průběhem ošetření.

9. Aktuální informace
Pacient vždy hlásí veškeré změny od posledního ošetření, především: zdravotního stavu, bydliště, telefonu, zdravotní pojišťovny atd.

10. Maximální péče o zuby
Děláme vše dle nejmodernějších postupů, aby došlo k záchraně nemocných zubů. Přesto nemusí být vždy léčba úspěšná. Pacient o své zuby pečuje dle našich doporučení.